სიყვარულის გამოხატვა

რა არის სიყვარულის გამოხატვა? ყოველ წამს ჩახუტება, მოფერება, კოცნა, “ჩემი პატარას” ძახილი??? თუ ამას აკეტებ ე.ი. გიყვარს და მაგარი თბილი ხარ???
მე არ შემიძლია… ყველას ვერ გადავეხვევი და ვერ დავუწყებ იმის მტკიცებას რომ ვგიჟდები მასზე…. შეიძლება, ძალიანაც მიყვარდეს, მაგრამ არიან ადამიანები, რომლებისთვისაც ამის თქმა ჩემი აზრით საჭირო არაა… ყოველ შემთხვევაში, მე ვერ ვახერხებ.

არადა, ზოგს რომ კითხო, ძალიან თბილი ვარ… ჰო, ალბათ ვარ, მაგრამ ყველას მიმართ არა. უბრალოდ არ მესმის ეს სითბო მაინცდამაინც რატომაა “ჩემო სიხარულოს” ძახილი…
ბევრი ადამიანი, რაღაცნაირად, შინაგანად თბილია…

საყვარელ ადამიანს (ბიჭს) ვეხუტები, ვკოცნი, სულ ვეფერები… იმიტომ რომ ის სხვანაირად მიყვარს და მინდა რომ შევეხო, ვიგრძნო… მაგრამ აუცილებელია იგივეს ვაკეტებდე დაქალთან და მეგობართან?

დანახვა უნდა ყველაფერს…

მაგრამ ეტყობა ზოგიერთს ურჩევნია უაზრო სიტყვების რახა-რუხი და სიამოვნებს, ვიღაც რომ ელაქუცება…

რას ვიზამ, მე ეგეთი არ ვარ და ვერ ვიქნები.

ვინც გრძნობს ჩემს სიყვარულს აფასებს
და ვინც ვერ გრძნობს….
ვინც ვერ გრძნობს არვიცი. კარგად იყოს.
მე ხო მაინც მიყვარს : )

მისია “გულის მოოხება” შესრულებულია

2 thoughts on “სიყვარულის გამოხატვა

  1. irakli says:

    martali xar martali. me miyvars erti gogo da tanac ise dzaaan rom arc vici sityvebit rogor gadmovce. me tvitonac shinaganad tbili var (radganac sxebi ase amboben) ubralod ar miyvars zedmeti sityvebi kocna-xveva mtlasha mtlushi. magram rogorc natqvamia: “siyvaruli munjia da igi enit ar agiwereba” ai es sityvebi yoveltvis maxsovs da mexsomeba radganac me tvitonac egre mimachnia. ar miyvars roca adamians “ETENEBI” bodishi am sityvistvis. me siyvarulis gamoxatva sxvadasxvanairad shemidzlia da amas arc vmalav (tumca ra aris dasamali) miuxedavad imisa rom 12 wlis var me mainc gamachnia piradi shexedulebebi siyvarulze. aramc da aramc ar sheidleba adamiani ar giyvardes. tundac is rom mis gverdit dgexar da mis (tundac ert sityvaze) natqvamze gecineba es ukve did grdznobas nishnavs. me ese mimachnia da sxvis azrsac vitvaliscineb tumca chems azrs arasodes ar gadavuxvev

  2. iasamnisferi says:

    oops. exla vanxe sheni komentari, irakli : )
    kargia rom sheni shexedulebebi gaqvs. shens asakshi ki ara, isedac dzalian ishviatia eg : )

Leave a Reply

