მე და ფოტოაპარატი…

 

სამი-ოთხი წელია ფოტოები არ დაგვიბეჭდავს…
არადა 13 წლამდე გადაღებული ფოტოები მაქვს უუამრავი, ახლა მარტო თითო-ოროლა… ისიც სხვების მოცემული…
ჩემი ფოტოები ძირითადად კომპიუტერში მქონდა, მაგრამ ბევრი წამეშალა ვინდოუსის გაუთავებელი გადაყენებების შედეგად… დიდად გული არც დამწყდომია, ისეთი არაფერი იყო…
თანაც ზოგი ჩემს მეგობრებს აქვთ. ისე დისკზე უნდა გადავწერო, რა…

ჰო, ეხლა რას მოვაყოლე. ძირითადად ფოტოაპარატის წინ ვიდექი… ობიექტივის.

რამდენიმე დღეა (ან იქნებ თვეც) მინდა რომ ხელში ავიღო ფოტოაპარატი და რაღაცეები გადავიღო. გარეთ ძაან ბევრჯერ მინატრია, ნეტავ ეხლა ფოტოაპარატი მქონდესო…

ჰოდა, შევედი ბოკეზე. ეს საიტი უკვე დიდი ხანია, რაც აღმოჩენილი მაქვს.. ერთ დროს ხშირად ვსტუმრობდი, ვათვალიერებდი…. ზაფხულში ნიკი დამავიწყდა. ხოდა, რამდნეიმე ხნის წინ თავიდან მომიწია დარეგისტრირება მეგობრის ფოტოს შესაფასებლად. დღეს გამახსენდა და შევედი. პატარ კონსულტაციები გავიარე. მირჩიეს, როგორც დამწყებმა” (მე ვიტყოდი “ძალიან ძალიან დამწყებმა”) ზენიტი იყიდეო… თურმე 50-60 ლარი ღირს, მე უფრო ძვირს ველოდი და ძალიან გამიხარდა.

ამ თვეში არვიცი, მაგრამ იქნებ გაზაფხულისთვის ვიყიდო და რაღაც ვისწავლო… გამომივიდეს…
სხვა თუ არაფერი ჩემთვის გავერთობი მაინც : )

Leave a Reply

