ჩემი ამბები (მოკლედ)

არ ვიცი რატომ, მაგრამ ძალიან მიჭირს ბლოგზე წერა. ხანდახან იმასაც ვფიქრობ, ხომ არ გავაუქმო-მეთქი, მაგრამ ძალიან მენანება.
ადრე ეს შეიძლება იმისთვის დამებრალებინა, რომ განწყობა არ მქონდა ან ცუდ ხასიათზე ვიყავი, მაგრამ ახლა ყველაფერი პირიქითაა, იმდენად ვტკბები ჩემი რეალური ცხოვრების სიამეებით, რომ ინტერნეტისთვის ნაკლები დრო მრჩება. :))

სამსახურის ძებნას ისევ განვაგრძობ, თუმცა ჯერჯერობით პასიურ რეჟიმში. ჟურნალ “პირველზე” სიახლე არაფერია. დღეს კიდევ ერთ ვაკანსიას გამოვეხმაურე, ვნახოთ რა იქნება.
ჰო, მართლა, უნივერსტეტში ნორვეგიულის სწავლას ვიწყებ. სიმართლე გითხრათ, ამ ენის მიმართ ინტერესი არასდროს მქონია, მაგრამ ეს კათედრა წარმატებულ სტუდენტებს ოსლოში საზაფხულო სკოლაში უშვებს, ჰოდა ჩემი სიზარმაცის გამო კი არ უნდა მქონდეს დიდი იმედები, მაგრამ რადგან წელს მართლა გადავწყვიტე, რომ სწავლას ცოტა მეტი დრო დავუთმო, მაინც ვცდი… ჩემი რა მიდის? :)

2 thoughts on “ჩემი ამბები (მოკლედ)

Leave a Reply

