აი, რა არის მართლა საკითხავი…

ბლოგზე არაერთხელ დამიწერია, რომ ძალიან ბევრს ვფიქრობ ჩემს მომავალ პროფესიაზე, რომლის არჩევაშიც, ჩემი აზრით, შევცდი!
ერთი შეხედვით, ეს ჟურნალისტობა ძალიან მიმზიდველად ჟღერს, მაგრამ როცა საქმე საქმეზე მიდგა, მივხვდი, რომ ეს არ არის ის, რაც მინდა, რომ ცხოვრებაში ვაკეთო.
მე რაღაც სხვა მჭირდება, ბოლო დროს მაგალითად თავში PR, მარკეტინგი, მედია მენეჯმენტი მიტრიალებს, თუმცა გულახდილად გეტყვით, რომ მაინცდამაინც კარგად არ ვარ ცახედული ამ პროფესიების სპეციფიკაში.
თუმცა მაგისტრატურამდე ჯერ კიდევ 2 წელი მაქვს და ვეცდები ეს დრო მაქსიმალურად გამოვიყენო საკუთარ თავსა და სურვილებში გასარკვევად, მანამდე კი დავეუფლები ჟურნალისტიკას (თუ ამას დაუფლება ქვია)…

ჰო, ამ პოსტის იდეა ისიცაა, რომ თუ ვინმეს გაუჩნდება სურვილი ჩემ მიერ ნახსენებ პროფესიებთან დაკავშირებით რამე სახის რჩევა მომცეს, სიამოვნებით და მადლიერებით მოვუსმინო : ))

P.S: ჩემს ახლანდელ სამსახურში იციან ჩემი ბლოგის მისამართი. ნეტავ, ამ პოსტს რომ(თუ) წაიკითხავენ, ხომ არ გამომიშვებენ? :D

3 thoughts on “აი, რა არის მართლა საკითხავი…

  1. აი, ვფიქრობ და ვერ მივმხვდარვარ : )) თუმცა, ვიცნობ რამდენიმე ახალგაზრდას, ვისთვისაც ეს ნამდვილად მოწოდებაა, მაგრამ მე? : ((

Leave a Reply

