ჩემი გზა

რა რთულია ადამიანმა სწორად განსაზღვრო და აირჩიო შენი მომავალი პროფესია… როცა ვაბარებდი მეგონა, რომ ჟურნალისტობა იდეალური იყო ჩემთვის, მაგრამ თსუ-ში გატარებულმა წელიწადნახევარმა და ჯეონიუსში მცირეოდენი გამოცდილების მიღებამ დამანახა, რომ სულ სხვაგან მოვხვდი.

არ ვიცი, თქვენც გამოგიცდიათ თუ არა ის გაურკვევლობა, რაც ამ დროს გეუფლება ადამიანს. თითქოს სადღაც დაიკარგე, დაბნეული და შეშინებული ხარ. ხვდები, რომ მარტო აღმოჩნდი იმ სიძნელის წინაშე, რომლის გადალახვაშიც მხოლოდ შენი თავის იმედი უნდა გქონდეს.

ასეა თუ ისე, მე მაინც მიხარია, რომ ჯერ მხოლოდ 18 წლის ვარ და ბევრი დრო არ დამიკარგავს. აბა, წარმოიდგინეთ, რა საშინელებაა, როცა 10 ან 15 წელი სწავლობ, მუშაობ და ნელნელა აცნობიერებ – ”ეს ხომ ის არაა, რაც მე მინდა?!”

კარგი, ერთია გაიგო რა არ გინდა და მეორე, თუ რა გინდა. ჩემთვის ეს უფრო საპასუხისმგებლო პროცესია: მაქვს მეორე შანსის ხელიდან გაშვების უფლება? ახლაც რომ შეცდომა დავუშვა?

მაგრამ იმასაც ვაანალიზებ, რომ დასაკარგი დრო არაა. უნდა ვიფიქრო, ვიმოქმედო… სწორედ ამიტომ, გადავწყვიტე შევარჩიო პროფესია, რომელიც ყველაზე მეტად მიესადაგება ჩემს მონაცემებს, უნარებს, მოთხოვნებს.

თუ თქვენ გაინტერესებთ, როგორ განვითარდება მოვლენები, შეგიძლიათ თვალი ადევნოთ ჩემს ბლოგს და მე ნაბიჯ-ნაბიჯ გაგაცნობთ ყოველ დეტალს. იმედი მაქვს, ეს გზა საბოლოოდ სწორ გადაწყვეტილებამდე მიმიყვანს.

2 thoughts on “ჩემი გზა

  1. აუ მე ვარ უარეს დღეში :შ
    5-6 პროფესია ისე მინდა,როგორც ამ სიცივეში სითბო ^_^
    არადა არ ვიცი,რომელი უფრო მინდა ნეტავი როდისმე ავარჩევ რო? :შ

Leave a Reply

