მედალიონის მეორე მხარე

დღე მართლა ძალიან კარგად დაიწყო: ადრე გავიღვიძე, არ დამზარებია და ავდექი. მიხაროდა, ჯანმრთელ ცხოვრებას ვიწყებ-მეთქი. თან გუშინ ”პეპი გრძელიწინდა” გადმოვწერე, მულტფილმი, და საათნახევარი ნეტარებაში ვიყავი… ველოდებოდი ნოდოს, როდის გამოვიდოდა რეპეტიციიდან.
მოკლედ, კარგი განწყობა მქონდა და დარწმუნებული ვიყავი, რომ მთელი დღე ასეთი იქნებოდა, მაგრამ ეხლა ვზივარ აცრემლებული თვალებით და ვხვდები, რომ ბოლო 2 თვე ყველაფერი დავიკიდე: სწავლა, მეგობრები, ოჯახი… თითქოს მარტო ნოდო ვაქციე ჩემს სამყაროდ.
ამას იმიტომ არ ვწერ, რომ მაწყენინა და გაბრაზებული ვარ. პატარ-პატარა ჩხუბები რომ ყველა ურთიერთობაშია ეს მეც ვიცი, უბრალოდ ერთი რაღაც შემეშალა: მაშინ როცა საკუთარი თავი უნდა მეძებნა, მე ის დავკარგე,

5 thoughts on “მედალიონის მეორე მხარე

  1. შენ მაგას 2თვეში მაინც მიხვდი და მე წელიწადი დამჭირდა :D ასე რომ, ტაკე იტ ეასყ :D

    :* მეც ბევრჯერ დამიწერია ასეთი პოსტები და გავბრაზებულვარ ჩემ თავზეც და სამყაროზეც :D

    რომ დალაგდებით ამ პოსტსაც სავარაუდოდ, წაშლი :D

  2. აუ, რა სასაცილოა ახლა ამას შორიდან რომ ვუყურებ, არადა მაგ მომენტში მე ჯანდაბაში წასვლა მინდა ხოლმე :D :* :* :*

  3. იმედია, მალე მეც გამეცინება :შ:შ:შ:შ ეხლა ძაან ცუდ ხასიათზე ვარ :((

  4. არა, უბრალოდ იმას ვამბობ, რომ იმდენად გადავერთე ჩემს სასიყვარულო ამბებზე, მეგობრებისთვის დრო აღარ დამრჩა-მეთქი.

Leave a Reply

