ჩემი სასწავლო ბარათი

მოახლოვდა მესამე სემესტრის დასასრული…
ჩემი სასწავლო ბარათი კი ასე საცოდავად გამოიყურება:

ამით, რა თქმა უნდა, არ ვამაყობ და სულ რაღაც ერთი კვირა მაქვს იმისთვის, რომ მდგომარეობა გამოვასწორო.

1) ფსიქოლოგიის შესავალი – ჩვენს ფაკულტეტზე სულ 7 შესავალი ისწავლება, სტუდენტი კი ვალდებულია მათგან 4 აუცილებლად გაიაროს.
მე ეს ვალდებულება პირველივე კურსზე შევასრულე. რაღა მინდოდა ამ ფსიქოლოგიისგან?
უბრალოდ, საინტერესო საგანია და თან, საითაც არ უნდა გამეხედა, ყველგან ამ ლექტორის ქება-დიდება მესმოდა, ამიტომაც ავირჩიე და მას შემდეგ სულ რაღაც 2 ლექციას დავესწარი. ერთზე გამიმართლა და სრულიად შემთხვევით კოლოკვიუმის დღეს მივედი. სწორედ ამის დამსახურებაა ის 10 ქულაც ))
ეს საგანი უკვე შეტენილი 5 კრედიტია, რადგან ერთი სამშაბათიღა დარჩა, თუმცა რადგან სემინარები არ გვაქვს, შეუძლებელია ამ სამშაბათს ერთი ქულა მაინც მივიღო.

2) ახალი ამბების ჟურნალისტიკა – საოცრად უინტერესო საგანია. ბლოგზე არაერთხელ მისაუბრია ჩემი დამოკიდებულების შესახებ ამ პროფესიისადმი. ახალი ამბების ჟურნალისტადაც მომიწია მუშაობა და ამაზე მოსაწყენი ბევრი არაფერი მეგულება, ყოველ შემთხვევაში, ჩემთვის.
თუმცა ამ საგანში, მგონი, შედარებით უკეთ მაქვს საქმე. მართალია აქ მხოლოდ 8 ქულა მიწერია, თუმცა ასე თუ ისე, მაინც ვასრულებდი ხოლმე დავალებებს და, იმედია, გამოცდაზე გასასვლელად საჭირო ქულას დავაგროვებ.

3) ნორვეგიული ენა – აქ მინდა განვაცხადო, რომ ნამდვილი იდიოტი ვარ. ეს საგანი გვაძლევს განუმეორებელ შანსს, ერთი თვე გავატაროთ ოსლოში. პირველი სემესტრი ნამდვილად ჩავაფლავე. ახლა არ ვიცი, მეორე სემესტრში ავირჩევ თუ არა ამ საგანს, მაგრამ თუ ასე გადავწყვიტე, იმედია, შევძლებ თავს ძალა დავატანო ^_^

4) ქართული ჟურნალისტიკის ისტორია – რამდენიც არ უნდა ვილაპარაკო, რომ ჟურნალისტობა აღარ მინდა, ეს ის საგანია, რომელსაც ვთვლი ჩემი ყურადღების ”ღირსად”, თუმცა, ო, ეს სიზარმაცე… და მაინც, ვფიქრობ, რომ გასულ კვირას აღდგენილი სემინარებითა და მეორე კოლოკვიუმის შედეგით შევძლებ საგამოცდო ქულის დაგროვებას.

5) საპრეზენტაციო უნარები – არ ვიცი, რატომ არ წერია, მაგრამ სოციალურ მედიასა და ბლოგინგზე გაკეტებულ პრეზენტაციაში ყველაზე მაღალი შეფასება მივიღე და ვამაყობ <3

6) სოციალური სამუშაოს შესავალი – ამ საგანზე ძალიან უღირსად მოვიქცი, თუმცა ლექტორმა კიდევ ერთი შანსი მომცა და, იმედი მაქვს, შაბათს შევძლებ მის გამოყენებას :)

p.s: თქვენ რაში გაინტერესებთ ეს ყოველივე, მაგრამ მე მჭირდება საკუთარი თავის სტიმულისა და ორგანიზებულობისათვის ))

3 thoughts on “ჩემი სასწავლო ბარათი

  1. ზოგჯერ რა კარგია, რომ ჩემზე წყალწაღებულებიც არსებობენ :დ

    შენ არ გეწყინოს, მეც ჩემ თავს ვამხნევებ :დ :*

  2. ჰაჰა :დ:დ ნამდვილად წყალწარებული ვარ ^_^ მაგრამ ხავსს ვეჭიდები და ვნახოთ, როგორ გამიზლებს )))

Leave a Reply

