მე მინდა ზღაპარი!

გუშინ ღამით ”pretty woman”-ს ვუყურე… მერამდენედ, არ ვიცი მაგრამ არსებობენ ფილმები, რომლებიც უბრალოდ არ გბეზრდება.
ყველამ იცის, რომ ძალიან რომანტიკული ვარ, ვგიჟდები სასიყვარულო ისტორიებზე და ვოცნებობ, ჩემს ცხოვრებაშიც მოხდეს რაიმე ძალიან, ძალიან განსაკუთრებული…

რამდენიმე კვირის წინ ნოდოს ვკითხე, ჩვენს სიყვარულზე გადაღებული ფილმი ნეტავ კარგი გამოვიდოდა-მეთქი?

მომენტებში ვხვდები, რომ ამ არარეალური სამყაროს გავლენის ქვეშ ვექცევი, მაგრამ რა ვქნა?! მჯერა, რომ შესაძლებელია ასეთი რამ მართლა მოხდეს. ფილმებს ხომ ადამიანები იღებენ? წიგნებსაც ხომ ადამიანები წერენ?


დღეს facebook-ზე ეს ლინკი დავდე და ერთერთმა friend-მა მომწერა, ჩემი აზრით ვივიენს გავხარო <3

მართალია, მე მასავით ზღაპარში ცხოვრება მინდა და თუ მან ეს შეძლო, დარწმუნებული ვარ, მეც გამომივა!!!

5 thoughts on “მე მინდა ზღაპარი!

  1. ზღაპარში ცხოვრებაზე არც მე ვიტყოდი უარს,ან კინოში ეომელსაც “ბედნიერი დასასრული” ექნებოდა რათქმაუნდა <3 )

  2. იმედია, ყველა ჩვენგან აუხდება ეს სურვილი : ))
    თუმცა ალბათ ცოტათი ჩვენც უნდა ”მივდგეთ-მოვდგეთ” )))

  3. დიდი არაფერი ფილმია, მაგრა მიყვარს <3 ჯულიას ყველა ფილმი ისეთი ტბილი და რაღაცნაირია, ცუდად როცა ვარ ვუყურებ ხოლმე :)

    წარმატებას გისურვებ ზრაპრამდე :)

  4. anna says:

    kino romlis damtavrebis shemdeg shemidzlia davachiro gadaxvevas da sul tavidan daviwyo yureba albad sanam ar momshivdeba = )
    adre sul vocnebobdi sul ragats eset zgaprulze magram exla agar ragan vici rom ara ki ara vera : )
    eg arafer vityvi ra cud xasiatzec ar una viko da gavagrdzeleb cxovrebas

Leave a Reply

