ჩემი ახალი პროფესია

 

დღეს ვიყავი გაუს პიარ სკოლაში ღია კარის დღეზე და ზუსტად ერთი კვირის შემდეგ პირველ ლექციასაც დავესწრები .  ძალიან მიხარია და იმედი მაქვს, რომ ეს პროფესია ნამდვილად აღმოჩნდება ის, რაც მინდა და მჭირდება.

ე.ი. ეს არის პიარისა და ინტეგრირებული მარკეტინგკომუნიკაციების 3 თვიანი კურსი. სხვათა შორის, ჩემი ერთერთი ლექტორი იქნება დოდკა.

კიდევ ბევრი რაღაც გვითხრეს, მაგრამ არ მახსოვს. უფრო დაწვრილებით მომავალში დავწერ, როცა უკვე შევუდგები სწავლას.

თუ აქამდე არ გქონდათ გაგონილი და ახლა დაინტერესდით, იხილეთ მათი ბლოგი.

ვსო, წავედი, ცუდ ხასიათზე ვარ და ვერ ვწერ

:|

7 thoughts on “ჩემი ახალი პროფესია

  1. მადლობა :* მეც მაგის იმედი მაქვს : ))) თან მართლა ძალიან საინტერესო ჩანს : ))

  2. ვაიიიი ჩემი სურვილი შენ გისრულდებააა! : ) ანუ მაინც ერთ სფეროში ვიქნებით :) ვაიიიი ჩემი სურვილი შენ გისრულდებააა! : ) ანუ მაინც ერთ სფეროში ვიქნებით :)

    p.s. ხო ისე გირჩევ მომავალ სემესტრში ჟურნალისტიკა და PR გაიარო მარინა ლომიძესთან უსაყვარლესი საგანია და ლექტორზე აღარაფერს ვამბობ <3

    • შენი სურვილი რა იყო? :) დიდი მადლობა, ზუსტად მაგის გარკვევას ვაპირებდი, რომელ ლექტორთან ამეღო პაირთან დაკავშირებული საგანი. მგონი კიდევ არის სხვა საგნებიც და შემდეგ სემესტრს მთლიანად პიარს მივუძღვნი : )))

  3. ჩემი სურვილი? ბავშვობიდან მინდოდა რომელიმე სამინისტროში ვყოფილიყავი საზოგადოებასთან ურთიერთობის სამსახურის უფროსი :D
    ხოდა ეს საგანი რო გავიარე, მივხვდი რომ ეს ის იყო რაც მინდოდა :D მაგისტრატურის გავლას მეც პიარის კუთხით ვაპირებ : )

  4. ჰოდა ე.ი. კოლეგები ვიქნებით )) ისე უკვე მოიფიქრე სად გინდა მაგისტრატურა? და კიდევ, დღეს რა ქენი გამოცდაზე? :)

Leave a Reply

