ჩემს მეგობრებს!

ბოლო რამდენიმე წელია განუწყვეტლივ ვკარგავ და ვიძენ მეგობრებს, მაგრამ ხანდახან ვხვდები, რომ მეგობრობა უფრო მეტია, ვიდრე ეს რაღაც დროებითი პროცესები.

ბევრისთვის დამიძახია მეგობარი, თუნდაც სიტყვის მასალად და ბოლოს იქამდე მივედი, რომ ძალიან გამიჭირდა ამ სიტყვის მასალის ნამდვილი მეგობრებისაგან გამიჯვნა.

არ ვარ ისეთი ადამიანი, ვიღაცას უცბად რომ დაუახლოვდებიან და მის მეტი აღარავინ უნდათ, არასოდეს მჩვეოდა ადამიანების გაიდეალება და, ვფიქრობ, ყველა მეგობრის მიმართ თანაბარ სიყვარულს და ყურადღებას ვიჩენდი.

მერე კი გავაცნობიერე, რომ ყველა მათგანისგან იმავეს ვერ ვიღებდი და ეს სერიოზულ დისკომფორტს მიქმნიდა. ასე, ნელნელა დაიწყო ”წმენდა”, რომელიც ახლაც გრძელდება და მართლა დიდი სურვილი  მაქვს, რომ მალე დასრულდეს. მინდა, ყველა ის ადამიანი, ვისაც მეგობარს ვეძახი, ცხოვრების ბოლომდე ჩემს მეგობრებად დარჩნენ და არასოდეს… აღარასოდეს ვიგრძნო მათ გამო იმედგაცრუება!

15 thoughts on “ჩემს მეგობრებს!

  1. “მინდა, ყველა ის ადამიანი, ვისაც მეგობარს ვეძახი, ცხოვრების ბოლომდე ჩემს მეგობრებად დარჩნენ და არასოდეს… აღარასოდეს ვიგრძნო მათ გამო იმედგაცრუება!” – აი ეს მკინდა მეც.

    მე ვიცი უაზროდ ამოჩემება ადამიანების, მათი უაზროდ შეყვარება და მერე დაკარგვა ძალიან დიდ ტკივილს მაყენებს ხოლმე. უნდა ვისწავლო რომ ყველა ვისთანაც ტავს აკრგად ვგღძნობ მეგობარი არ არის და რომ მეგობარი რაღაც სხვაა…

  2. ცხოვრებაში უამრავი მეგობარი დამიკარგავს, რასაც ძალიან განვიცდიდი, მეგონა პრობლემა ჩემში იყო, მაგრამ საბოლოოდ გამინათდა გონება და ივხვდი რომ კარგი იყო მათი დაკარგვა იმისათვის რომ შემდეგ უფრო დამეფასებინა ნამდვილი მეგობრები :)

  3. nuca says:

    tatuuuuuuu … :P chemgan igeb ukan im sitbos da siyvaruls? :))) rasac chemdami gamoscemmm? haaaa? agiare exla saxalxoddddd =))))

  4. სიყვარულოვნა,

    ჩემი აზრით, ეგ ცუდია, როცა ადამიანებს ამოიჩემებენ ხოლმე და ძალიან მიხარია, რომ ეგ მაინც არ მახასიათებს : ))

    Cherry,

    მე უფრო სხვა მხრიდან ვუყურებ ამას. ანუ, ნამდვილად არ ვთვლი, რომ პრობლემა ჩემშია, მაგრამ ზოგადად დადებით მოვლენად არ მიმაჩნია მეგობრების დაკარგვა. ამის გარეშედაც დავაფასებდი მათ :)

    ნუც, შენში 100%-ით დარწმუნებული ვარ და ჩემს ერთერთ საუკეთესო მეგობრად გთვლი :*

  5. თოლია says:

    კეთილი იყოს ჩემი შემოფრენა შენს ბლოგზე.. :*

    ძალიან ბევრი ვწერე … და ეხლა წავშალე..
    არ ვიცი რატო..
    მომინდა მოკლედ მეთქვა მაგრამ ეხლა ეს მოკლეც წავშალე.. :-ს
    ალბათ იმიტომ რომ თითქოს ამ თემაზე აღარ ვდარდობ..
    თუმცა იყო დრო როდესაც ამის გამო ძალიან ძალიან ძალიან ცუდად ვგრძნობდი თავს..
    მეგობრები მიდიან მეგობრები მოდიან მეგობრები კი რჩებიან.. (სიბრძნე) :D

  6. თოლია says:

    ეხლა გამახსენდა არ მახსოვს ვინ თქვა..

    მეგობარი ლხინში მანახე თორე ჭირში ვინმე გამოჩნდებაო )))

    არ ვეთანხმები მარა მაინც..

  7. კეთილი იყოს, მართლაც რომ :*
    მე ვეთანხმები… და ბოლოს იმასაც მივხვდი, რომ ზოგს შეიძლება საკუთარ ლხინშიც კი არ გაახსენდე : ))))

  8. თოლია says:

    ეგ მართალია საკუთარ ლხინშიც შეიძლება რომ არ გაახსენდე მაგრამ ჭირში ვინმე შეიძლება არ გამოჩნდეს.. ლხინს კი გადაიტან :-|

  9. lasha says:

    sityvis masalat megobari ar unda daudzaxo aravis megobar sityvas unda gauprtxilde da uazrod ar unda vixmarot da adamianis dakargva dzalian cudia cota myavs dakarguli da texavs magrad xoda gisurveb shenc da chem tavsac vusurveb rom aravin agar dagvekargos da piriqit axali megobrebi shegedzinos ogond megobrebi,magram chemi azrit bavshvobis megobrebs vercerti shedzenili megobari ver jobia gana ar jobia ver jobia ravici ravici ravici

  10. ლაშ, მიყვარს შენი კომენტარები :) მაგრამ ბოლო წინადადებაში ბოლომდე ვერ დაგეთანხმები… ყოველ შემთხვევაში, ჩემს შემთხვევაში ყველა ბავშვობის მეგობარი ბოლომდე (ანუ დღემდე) არ მომყვა : )) და პრინციპში ეს პოსტიც ერთერთი მათგანის გამო დაიწერა, სამწუხაროდ..

  11. keti says:

    taamt :* :* :* me mixaria rom shen chemi erterti sauketeso megobari xar :*:*:*:* da yoveltvis gansakutrebuli,SUL SXVA adgili gekneba chems cxovrebashi :)

Leave a Reply

