სანამ შენ (ტკბილად) გეძინა…

რა თქმა უნდა, ვერ ვიძინებ…

ჯერ ერთი იმიტომ, რომ დღეს გვიან გავიღვიძე

და უფრო მეტად იმიტომ, რომ ძალიან მაწყენინეს.

მაწყენინეს, რა… მაწყენინა.

მერე ტკბილი ძილი მისურვა და

ტკბილად დაიძინა…

ახლა sex and the city-ს ჩავრთავ. ერთადერთი სერია მაქვს კომპიუტერში, არც ვიცი, რომელი… მაგრამ დარწმუნებული ვარ, აქ ვიპოვი პასუხს ჩემს კითხვებზე და თავს ცოტათი უკეთ ვიგრძნობ, იმიტომ რომ ძალიან, ძალიან ძლიერი ვარ და რამდენჯერაც არ უნდა მატკინონ გული, მე მაინც წამოვდგები ფეხზე და ჯიუტად გავაგრძელებ ჩემი წილი ბედნიერების ძებნას :)

”I’m looking for love. Real love. Ridiculous, inconvenient, consuming, can’t-live-without-each-other love.”

Carrie <3

3 thoughts on “სანამ შენ (ტკბილად) გეძინა…

  1. თოლია says:

    ჰო ჩვენ ძლიერები ვართ.. უნდა შევძლოთ!! :* მიყვარხარ<3

Leave a Reply

