მარტოობის ერთი დღე

მარტო კაცი ჭამაშიაც ცოდვააო

ამბობენ, რომ ყველა ადამიანი მარტოა ამ ქვეყნადო, მაგრამ მე არ მჯერა. ზოგიერთს ყოველთვის ჰყავს გვერდით ვიღაც,  მე – არა :(

აი, მაგალითად, ეხლა ძალიან მინდა ვინმესთან ერთად გარეთ გასვლა: კარგი ამინდია და გავისეირნებდით ცოტას. თან მშია და სადმე დავსხდებოდით, შევჭამდით, ვილაპარაკებდით.

შეიძლება, ეგოისტურად გამომდის, მაგრამ ყველას, ვისაც წაყოლა ვთხოვე, თავისი საქმე აქვს: ზოგი სხვა მეგობრებთანაა, ზოგი ლექციებზეა… ზოგისთვის არც მიმიწერია, ვიცი, რომ ვერ მოიცლიან.

არადა მე ახლა, აი, ამ წამს მინდა!!!

მაგრამ სხვა რა გზაა, ავდგები და მარტო გავაკეთებ ამ ყველაფერს…

7 thoughts on “მარტოობის ერთი დღე

  1. ეჰ, რამდენჯერ მივლია ეგრე : )
    Falling in love with yourself is the beginning of the lifetime romance :) ოსკარმა თქვა :)

  2. fb-ზე დავაყენე სტატუსი და რამდენიმე ადამიანი კი გამოეხმაურა, მაგრამ უღიმღამოდ : ))

  3. cruella says:

    exla sindisi shemawuxebs valdebulebiti samartlis leqciaze ro shevedi :))))) shenc kai dakavebuli ro ar iyo 2 saatshi agar iqnebodi marto da gnaxavdi :)))

  4. ნაათ :)) ხოიცი, რომ შენი სინდისი არაფერ შუაშია : )) უბრალოდ, მე ვარ ძალიან ეგოისტი : ))) მეც რამდენჯერ მიტქვამს სხვებისტვის უარი სადმე წასვლაზე, იმიტომ რომ ვერ ან არ ვახერხებდი ?! :)) ასე რომ, ეს პოსტი ცემი ეგოისტი ”მეს” გამოძახილია და სხვა არაფერი :*

  5. მეც ხშირად ვარ მაგ დღეში, მაგრამ რატომრაც სულ არ მიტყდება მარტო ჩემს თავთან ერთად სიარული.

    • გატყდომით არც მე და ხანდახან მომწონს კიდეც, მაგრამ იმ მომენტში მინდოდა, ვინმე მყოლოდა გვერდით ))

Leave a Reply

