ჩემი Mr. Big

 

გუშინ პოსტს ვწერდი ”sex and the city”-ის კერიზე  და მის იდეალურ მამაკაცზე, რომელიც სინამდვილეში სულაც არაა იდეალური.  ვწერდი და ვფიქრობდი, რომ ჩემს ცხოვრებაში ყველაფერი სხვანაირად იყო, მაგრამ რატომღაც არ გამოვაქვეყნე, draft-ებში გავუშვი…

ბოლო დღეების განმავლობაში კიდევ უფრო მეტ რამეზე მომიწია დაფიქრება, ვიდრე აქამდე. იცით, გადავწყვიტე, გული გადამეყოლებინა და ახალი ურთიერთობა წამომეწყო: მსუბუქი, ზედმეტი ვალდებულებების და ოფიციალური წოდებების გარეშე. ბოლო მომენტში დავიხიე უკან და მივხვდი, რომ ეს ის არ იყო, რაც მჭირდებოდა. არ ვიცი ის ბიჭი საერთოდ თუ კითხულობს ჩემს ბლოგს, მაგრამ პირადადაც ავუხსენი, რომ გავაანალიზე:

მე ეს არ მინდა…

იმიტომ, რომ ჩემი Mr. Big სულ სხვაა და  აი, დარწმუნებული ვარ, ყველაფერი ისეთივე ხანმოკლე  და უაზრო იქნებოდა, როგორც კერის ცხოვრებაში მისი სხვა “სიყვარულები”.

რა თქმა უნდა, მე ჯერ არ ვიცი, როგორ გაგრძელდება ეს ამბავი, არც იმაში ვარ დარწმუნებული, რომ ყველაფერი ფილმივით happy end-ით დასრულდება, თუმცა ხომ შემიძლია იმედი მქონდეს ?

და უბრალოდ ვიყო იმის გვერდით, ვინც მიყვარს

და უბრალოდ ვიყოთ ბედნიერები, მე და შენ!

2 thoughts on “ჩემი Mr. Big

Leave a Reply

