ის, რაც ჩემი თვალით ვნახე!

გუშინ საღამოს უნდა გამართულიყო (და გაიმართა კიდეც) საინიციატივო ჯგუფ ”თარგმნეს” პრეზენტაცია, რომელსაც, სამწუხაროდ, ვერ დავესწარი. საღამოს მეგობრებისგან გავიგე, რომ იქ მთელი ამბები დატრიალებულა.

იქიდან გამომდინარე, რომ მე არ ვყოფილვარ, მოდით, არ მოგიყვებით იმას, რაც საკუთარი თვალით არ მინახავს… სამაგიეროდ, დავწერ იმაზე, რასაც დღეს ნამდვილად შევესწარი:

2-ის ნახევარზე მომავალ ჟურნალისტებს მეექვსე კორპუსში ახალი ამბების ლექცია გვქონდა. ცოტა ადრე მივედი, ბავშვები გარეთ იყვნენ. მათ შორის ჩემი 2 მეგობარი (ორივე ბლოგერი), გიორგი გოგუა და ლაშა ქავთარაძე . ასევე, გიორგი ხატიაშვილი, რომელსაც გუშინდელი პრეზენტაციის დროს ფიზიკურად გაუსწორდნენ.

სანამ მე გიორგის ველაპარაკებოდი, ლაშასთან და ზეროსთან მივიდა 3 ბიჭი და ხუთივენი ერთად დაიძრნენ მეორე კორპუსის ეზოსაკენ. რა თქმა უნდა, ყველანი მივხვდით, რომ ეს გუშინდელი ამბის გაგრძელება იყო (რა მოხდა გუშინ – წაიკითხეთ ზეროს ბლოგზე ).

სულ რამდენიმე წუთში ორივენი დაბრუნდნენ ნაჩხუბრები და ნაცემები. როგორც გაირკვა, მეორე კორპუსის ეზოში მათ კიდევ დახვედრიათ რამდენიმე ბიჭი, რომლებმაც ლაშას მხრიდან გუშინ საღამოს გამოთქმული შენიშვნები თვითმართველობისა და უნივერსტეტის ადმინისტრაციის მიმართ, რატომღაც პირად შეურაცხყოფად მიიღეს და ძველბიჭური გარჩევები დაიწყეს.

ამ ყველაფერს თურმე მშვიდად უყურებდა იქვე მდგომი დაცვის 2 წევრი, რომლებიც ჩვენი ლექტორის ჩარევის შემდეგ სამსახურიდან გაათავისუფლეს.

მაგრამ ამით ხომ არაფერი დამთავრდება? ამ პატარა ბიჭებმა რაღაც ძალაუფლება იგრძნეს და ჭკუაზე აღარ არიან. მე მართლა არ ვარ ჩახედული თვითმართველობის საკითხებში, თუმცა ეს ფაქტიც საკმარისია იმისთვის, რომ მათზე გარკვეული წარმოდგენა შემექმნას.

მე ვფიქრობ, რომ ეს ადამიანები შესაბამისად უნდა დაისაჯონ და საერთოდ, ეს რაღაც კაგებეშნიკური წიკები მოიშორონ. უნივერსტეტში ასეთი ფაქტები არ უნდა ხდებოდეს. ადამიანებს არ უნდა ცემდნენ იმის გამო, რომ მათ საკუთარი, თავისუფალი აზრი გააჩნიათ. და ამ ლაწირაკებს არ უნდა ეგონოთ, რომ რადგან თვითმართველობის წევრები არიან, უნივერსტეტი მათ გარშემო ბრუნავს!!!

არ ვიცი, რა გაგრძელება მოყვება გუშინდელსა და დღევანდელ დღეს, მაგრამ ძალიან დიდი იმედი მაქვს, რომ სტუდენტები მიხვდებიან, თუ რამხელა ძალაა ჩვენს ხელში და როგორ შეგვიძლია ყველაფრის უკეთესობისაკენ შეცვლა…

One thought on “ის, რაც ჩემი თვალით ვნახე!

Leave a Reply

