ჩემი სისუსტეები

 

დღეს, დილის 7 საათზე სიცხემ, გაჭედილმა ცხვირმა, საკუთარმა ხველებამ და  საბანმა, რომელსაც ღამით მართკუთხედის, დილით კი ხინკლის ფორმა აქვს ხოლმე (ამაზე დიდხანს ნუ იფიქრებთ) ერთდროულად გამაღვიძა. ცოტა ხანში წყურვილმაც შემომიტია, საწოლიდან წამოვდექი და სამზარეულოს გზას გავუდექი. როდესაც ჭიქას წყლით ვავსებდი, ვიგრძენი, თვალებში მიბნელდებოდა. იქვე ვაშლი იდო, ავიღე და ისევ ჩემი საძინებლისკენ წამოვფრატუნდი. მუხლებში ძალა მეცლებოდა, ნაბიჯს ავუჩქარე… როგორც იქნა, მივაღწიე ჩემს ოთახამდე, წყლიანი ჭიქა მაგიდაზე დავდგი და მე, ვაშლთან ერთად საწოლში გავგორდი.

თავბრუსხვევამ მაშინვე გადამიარა, ვაშლი ჩავკბიჩე და სიამაყე დამეუფლა. ”რა ძლიერი ვარ”, – გავიფიქრე – ” ხომ შეიძლებოდა, გზაში წავქცეულიყავი. მე კიდევ სისუსტე დავამარცხე!!!”

მოკლედ, ამ გადასახედიდან ეს მონოლოგი საკუთარ თავთან, რა თქმა უნდა, ავადმყოფის ბოდვას გავს, მაგრამ იმ მომენტში მართლა ძალიან ამაყი ვიყავი და გონებაში იმ სისუსტეების სიას ვადგენდი, რომელიც ასეთივე წარმატებით უნდა მომეშორებინა თავიდან.

  1. სიზარმაცე – ჩემი აქილევსის ქუსლი!!! რომელიც, ქვეპუნქტებადაც შეიძლება დაიყოს:  სიზარმაცე სწავლა-განათლებაში, სიზარმაცე საოჯახო საქმეებში, სიზარმაცე ყოველდღიურ ცხოვრებაში და ასე, უსასრულოდ…
  2. დრო – დიახ, დიახ, დრო!!! შეიძლება ითქვას, მე და ჩვენს პრეზიდენტს საერთო სისუსტე (ან გნებავთ ნაკლი) გვაქვს. ადრე თავი ძალიან პუნქტუალური მეგონა, მაგრამ რაც სტუდენტი გავხდი, ყველგან და ყოველთვის ვაგვიანებ. მაგალითად, ლექციებზე ვაგვიანებ იმიტომ, რომ უნივერსტეტთან ახლოს ვცხოვრობ და ყოველ ჯერზე მგონია, თუ ნახევარი საათით ადრე გავიღვიძებ, მერე ცოტა ხანს კომპიუტერთანაც დავჯდები და დიდხანს ვიფიქრებ იმაზე, თუ რა ჩავიცვა, ლექციაზე მაინც დროულად მივალ… ასევე, დამჩემდა ჩვეულებრივ შეხვედრებზე დაგვიანებაც (ან საერთოდ არმისვლა). მგონი, ჩემი ამ სისუსტის ყველაზე დიდი მსხვერპლი ირმაა.
  3. უმიზნობა – ოცნებები იცოცხლე, ოხრად მაქვს. მათგან ბევრი სრულიად რეალურია, მაგრამ მე არაფერს არ ვაკეთებ, რომ მიზნებად ვაქციო და მათ მისაღწევად ვიბრძოლო.

ისე, ახლა რომ ვუკვირდები, ამ 3 სისუსტიდან ბოლო 2 პირველში ერთიანდება. ანუ, ყველაფრის თავი და თავი სიზარმაცეა!!!

ჰოდა, ვიწყებ ბრძოლას მის დასამარცხებლად: როგორ, რანაირად არ ვიცი და ეს ამხელა პოსტიც იმისთვის დავწერე, რომ რჩევები და რეკომენდაციები თქვენგან მოვისმინო :)

3 thoughts on “ჩემი სისუსტეები

  1. უმიზნობა – ჩემი პირველი სისუსტე. ვერაფერს ვაკეთებ, როცა მოტივაციას ვერ ვპოულობ. :|

  2. აუ ეს დღეები ზუსტად შენს მდგომარეობაშ ვარ მეც :/ ლოგინიდან ვერ ვდგებოდი.

    რა ბედნიერებაა რომ შენი ბოლო ორი სისუსტე არ მაქვს მე

Leave a Reply

