smd და კუკუ ბლოგერი, ანუ – მე ! : ))

 

შარშან, 30 ივნისს საქართველოში პირველად აღინიშნა სოციალური მედიის დღე. მეგობრებთან ერთად მივაშურე მთაწმინდის პარკის ამფითეატრს, სადაც რამდენიმე პრეზენტაცია მოვისმინეთ და შემდეგ პიცაც მივირთვით. მაშინ ბევრ ბლოგერს არ ვიცნობდი, ვისაც ვიცნობდი იმათთან მხოლოდ გამარჯობის თქმით შემოვიფარგლე და ჩემს ბავშვებთან ერთად ”ვმოძრაობდი”.

სახლში მოსულმა ჩემს ძველ ბლოგზე პოსტიც დავწერე და თავს ”კუკუ ბლოგერი” ვუწოდე, იმიტომ რომ იქ ყველა ერთმანეთს იცნობდა, ეკონტაქტებოდა, ეხუმრებოდა, მე კიდევ სხვაგან მოხვედრილივით ვიყავი…

გამოხდა ხანი :D

უფრო სწორად 1 წელი გავიდა და ქართველმა ბლოგერებმა კვლავ დაიწყეს მზადება social media day-ს აღსანიშნავად. ამჯერად, ”საქართველოს ბანკის” ორგანიზებული წვეულება დახურული იყო და მასზე დასწრება მხოლოდ მოსაწვევებით შეიძლებოდა – მე მიმიწვიეს :ამაყი:

გამიხარდა, თუმცა ბოლო წუთამდე არ ვიყავი დარწმუნებული, მინდოდა თუ არა წასვლა. შეკრების ადგილი ვარდების მოედანი იყო, დრო – 6 საათი.

იქ მისულს რამდენიმე ნაცნობი დამხვდა. ისინი ამ ერთი წლის განმავლობაში კიდევ უფრო დამეგობრდნენ და დაახლოვდნენ. მე ისევ ”კუკუ” ვიყავი ^_^

ავტობუსში ასვლამდეც ვიფიქრე, სახლში ხომ არ დავბრუნდე-მეთქი, მაგრამ მაინც ავედი…

7 საათზე უკვე ლისზე ვიყავით. საღამოს ორგანიზატორმა, სვითიმ, საქართველოს ბანკით დაბრენდილი მაისურები დაგვირიგა. მერე სუფრაზე დავსხედით. ნელნელა გავიხსენი ჩემს მაგიდასთან მსხდომებთან. მივხვდი, რომ ძალიან ცუდი არც იყო იქ ყოფნა :)

არა, ცუდი ნამდვილად არ იყო, განსაკუთრებით ”ჯეირანის” ჩემპიონატი : )) სადაც, სამწუხაროდ, წავაგე. არადა ძალიან მინდოდა აიპოდი ^_^

ნუ, მოკლედ, ასე ჩაიარა სოციალური მედიის დღემ. მე მეტნაკლებად სოციალური ვიყავი. პოსტი როგორ დავასრულო არ ვიცი.

მმ,

უბრალოდ გილოცავთ რამდენიმე საათის დაგვიანებით ^_^

მე მართლა მიყვარს ეს დღე, იმიტომ რომ სოცმედია მიყვარს, ჩემი ბლოგი მიყვარს, ზოგიერთი თქვენგანისაც : ))  კიდევ facebook, რომელიც დროებით გავაუქმე… ტვიტერი არ მიყვარს, მაგრამ იქნებ ოდესმე ავუწყო კიდეც ფეხი.

მე ხომ ნელნელა, მაგრამ მაინც გამოვდივარ ”კუკუ” ბლოგერის სტადიიდან ^_^

P.S: თუ რომელიმე თქვენგანი იყო იქ და გადაიღო სურათები, სადაც მეც მოვხვდი, მომწერეთ კომენტარებში, რა :)

2 thoughts on “smd და კუკუ ბლოგერი, ანუ – მე ! : ))

    • ჰო, მომიარა ისევ და ყოველ საღამოს ჩემს თავთან ჭიდილი მაქვს. ჯერჯერობით, ვუძლებ ^_^
      აუ, სურათები მაინტერესებს. ეხლა სხვისი ფბ-დან შემოვძვერი შენთან, მაგრამ ჩაკეტილი ხარ :დ

Leave a Reply

