გაუგებრობები

 

როდესაც ხარ თინეიჯერი, იწყებ საკუთარი თავის დარწმუნებას, რომ ვერავინ გიგებს, ყველასგან განსხვავებული ხარ, მათ არ ჰგავხარ…

ვითომ ეს არ მოგწონს და თავს მარტოსულად გრძნობ, სინამდვილეში კი გიჟდები, ისე გინდა, ყველა ფიქრობდეს, რომ შენ ”ცოტათი ვერ ხარ”…

არ მახსოვს, ჩემს შემთხვევაშიც ასე იყო თუ არა, მაგრამ ბევრ თანატოლს ვიცნობდი მსგავსი ”პრობლემით”. მერე გავიზარდეთ, ზოგი გაიხსნა, ზოგიც ვერა.

მე სადღაც გარდამავალ ეტაპზე გავიჭედე.

რამდენიმე თვის წინ ერთ ადამიანს ველაპარაკებოდი. ეს ადამიანი ჩემთვის ძალიან ძვირფასი და განსაკუთრებულია, მაგრამ იმ საღამოს რაღაცაზე ვერ შევთანხმდით. უფრო სწორად, მე დავაბნიე და ჩვენ შორის ასეთი დიალოგი გაიმართა.

მე: თუ არ გინდა, აღარ ვილაპარაკოთ…

ის: ეგრე აჯობებს, რადგან ვერ ვიტან გაუგებრობებს

მე:  და რა ვერ გაიგე ???

ის: თამთა ჯაფარიძე ვერ გავიგე საერთოდ!

ეს სიტყვები დღემდე თავში მიტრიალებს. რამდენიმე წლის წინ რომ ეთქვათ, პოსტის დასაწყისში აღნიშნული მოსაზრებიდან გამომდინარე, ალბათ, მესიამოვნებოდა კიდეც, მაგრამ ეხლა ცოტა მაშინებს.

მით უმეტეს, რომ ასეთი რამ კიდევ მითხრეს, ოღონდ სხვა ადამიანმა, რომელსაც, ვთვლი, რომ საერთოდ არ ესმის ჩემი (და არც მე მისი) და ამ დროს მეუბნება ”ჩემდენს ვერცერთი ბიჭი ვერ გაგიგებს და მოგითმენსო”…

omg! ანუ, რა გამოდის???

თუმცა, მგონია, რომ ისინი ცდებიან. თითქმის ყოველთვის პირდაპირ ვამბობ იმას, რაც მინდა. როცა არ ვამბობ, არც არავის ვავალდებულებ, რომ ჩემთან ტელეპატიური კონტაქტი დაამყაროს.

ამ პოსტს ახლა იმიტომ ვწერ, რომ ზუსტად ვიცი წაიკითხავს კიდევ ერთი ადამიანი, რომელიც, მგონი, დღეს, როგორც მინიმუმ, უხერხულ მდგომარეობაში ჩავაყენე, მაგრამ მინდა იცოდეს, რომ ჩემს სიტყვებში და სურვილში განსაკუთრებული და, მით უმეტეს, საშიში არაფერია.

გამიხარდება, თუ რამეს გაიგებთ :D

2 thoughts on “გაუგებრობები

    • როდინდელ კომენტარს ვპასუხობ, მაგრამ ახლა ვნახე მართლა :D მასიდან ამოვარდნა საშინელება არაა, ჩემი აზრით. უბრალოდ ცუდია, როცა ის ადამიანები ვერ გიგებენ, ვისგანაც ამას ელი :)

Leave a Reply

