ჩემი ბლოგი

რთულია, წინასწარ განსაზღვრო თუ რის შესახებ დაწერ ხოლმე ბლოგზე. მე არ ვარ ერთი კონკრეტული თემატიკით დაინტერესებული და, სიმართლე გითხრათ, მსგავს ბლოგებს თავადაც იშვიათად ვკითხულობ. ერთადერთი რაც ზუსტად ვიცი, ის არის, რომ ბევრს აღარ ვილაპარაკებ ჩემს პირად ცხოვრებასა და გრძნობებზე, როგორც ამას წარსულში ვაკეთებდი.

ძალიან მინდა ეს ბლოგი მომავალში წარმატებასთან ასოცირდებოდეს. მინდა აქ ვწერო იმ ნაბიჯების შესახებ, რომელსაც მის მისაღწევად გადავდგამ. ოღონდ იმიტომ არა, რომ ამით “ვიმარიაჟო” და თავი მოვიწონო (ცოტათი შეიძლება ამიტომაც : )), უფრო იმიტომ, რომ სხვებისთვის გავხდე ერთგვარი მოტივაცია, ისევე როგორც ჩემთვის არის რამდენიმე ბლოგერი თუ არაბლოგერი სამაგალითო და მისაბაძი.

I’M NOT JUST A DREAMER …

 

6 thoughts on “ჩემი ბლოგი

Leave a Reply

