მე – მსოფლიოს ერთერთი საუკეთესო ფოტოგრაფის ობიექტივში ^^

 

დაახლოებით წელიწადნახევრის წინ (2010 წლის მარტში ან აპრილში)  facebook-ზე ერთმა გოგომ მომწერა. მითხრა, რომ ჩემი სურათები ნახა და გადაღება უნდოდა. სიამოვნებით დავთანხმდი, რადგან მისი წინა ნამუშევრები ძალიან მომეწონა. დავთქვით შეხვედრა და მოვაწყვეთ ფოტოსესია ბოტანიკური ბაღის მიდამოებში.

დღეს ეს გოგო მსოფლიოს 30 საუკეთესო ფოტოგრაფ ქალს შორისაა და ძალიან მიხარია მისი წარმატება. ორმაგად ამაყი ვარ, იმიტომ რომ ერთხელ მეც ვიყავი მისი მოდელი <3

ისიც უნდა აღვნიშნო, რომ ჩემი ფოტოები ყველაზე ნაკლებად მომწონს მისი შემოქმედებიდან. ალბათ ჩემი ბრალია, კარგად ვერ გავიხსენი ფოტოაპარატთან.

ამის მიუხედავად, მაინც გთავაზობთ რამდენიმე მათგანს.

photographer: Mariam Sitchinava

მისი სხვა ნამუშევრების ნახვა შეგიძლიათ facebook-ის გვერდზე (ზემოთ მივუთითე) და საიტზე mariam.ge

8 thoughts on “მე – მსოფლიოს ერთერთი საუკეთესო ფოტოგრაფის ობიექტივში ^^

  1. ვიცი ეს ფოტოგრაფი. გუშინ სიუჟეტი რომ ვნახე , ვა მეთქი მარიამი :)
    საიდან ვიცი არ ვიტყვი თორემ დავიწვები, ჩემი აგურ-აგურ ნაგები ანონიმურობა… : )
    ძალიან კი მომწონს, სიამოვნებით ვიპოზიორებდი.. განსაკუთრებით ის ფოტოები მომწონს თინას რომ უღებს..
    aw <3

  2. დიდი მადლობა ყველას :)
    timetobeyourself
    შემოვედი )) ისე, ბოლოში მიწერა რა საჭიროა, შენს სახელზე დაწკაპუნებით ყველა ავტომატურად გადმოვა

Leave a Reply

