ზამთარია, სიცივეა…

რაც დრო გადის, უფრო და უფრო მიჭირს წერა. ასე მგონია, უკვე ყველაფერი მოგიყევით, მაგრამ მაინც, ყოველდღე ვხსნი new post-ის ფანჯარას და 5 წუთიანი მიშტერების შემდეგ ხელის ერთი დაწკაპუნებით ვრთავ.

არვიცი, ამ პოსტსაც იგივე ბედი ეწევა თუ არა, მაგრამ რადგან ბეჭდვა დავიწყე, ალბათ, ბოლომდე მივიყვან.

ჩემი თქმა რად გინდათ, ისედაც გეცოდინებათ, რომ ძალიან ცივი თებერვალია. არასოდეს მახსოვს, როგორი ამინდები იყო წინა ზამთარს, ამიტომ, მგონია, რომ ახლა ყველაზე მეტად მცივა – მარტო გარეთ არა… ყველგან – ქუჩაში, სახლში, სულში. ღამით, თბილ საბანში გახვეული გაყინულ ფეხებს ძლივს ვითბობ და ეს კიდევ უფრო ახანგრძლივებს ჩემს ისედაც გახანგრძლივებულ ჩაძინების პროცესს.

“სულში სიცივეს” რაც შეეხება, სხვა დროს ამას არაფრის დიდებით არ დავწერდი, მაგრამ უცბად მივხვდი, რომ ეგრეა. საერთოდ, ბოლო დროს გავაცნობიერე, რომ ძალიან მარტოსული ადამიანი ვარ. იმის მიუხედავად, რომ ჩემი მეგობარ-ნაცნობების რაოდენობა ყველაში გაოცებას/აღშფოთებას/აღფრთოვანებას და ა.შ ემოციებს იწვევს.

ჰოდა, კიდევ, ამ სიცივეზე სულ ეს სიმღერა მახსენდება ხოლმე:

… და ვფიქრობ – შარშან უფრო საშინელი და ცივი ქარი თუ ქროდა და მე ეს არ მახსოვს, იქნებ მართლაც იმიტომ, რომ “მაშინ ჩემთან იყავ” და “სულ არ მეშინოდა” ?

ამაზე პასუხს, ალბათ, მომავალ ზამთარს გავიგებ …

 

2 thoughts on “ზამთარია, სიცივეა…

  1. მეც ეგრ ვარ… სულ მცივა, ყველგან და ყოველთვის. არ ვიცი სანამდე ავიტან :(

Leave a Reply

