წლის შემაჯამებელი პოსტი

 

ჩემი 2012

  • ტრადიციულად, ოჯახთან ერთად შევხვდი  (სხვათა შორის, ხვალ პირველად დავარღვევ ამ ტრადიციას) და მერე მეგობრებთან წავედი. მათთან გატარებული წუთები ყოველთვის კარგად მახსენდება, გამონაკლისი არც ის ღამე ყოფილა.
  • პირველად ვიმოგზაურე ევროპაში. ეს იყო ყველაზე დიდი შთაბეჭდილება, რომელიც ამ წელს მივიღე – გერმანიაში ვესტუმრე ჩემი ბავშვობის მეგობარს და დაუვიწყარი დღეები გავატარე.
  • მქონდა რამდენიმე წარუმატებელი ურთიერთობა ან ურთიერთობის მცდელობა. მათ შორის ერთერთი, ყველაზე ხანგრძლივი, გუშინ დავასრულე და ვაპირებ ძველ წელს გავატანო.
  • გავიარე მარკეტინგის კურსი და საბოლოოდ დავრწმუნდი, რომ ეს არის საქმე, რომელიც მინდა რომ ვაკეთო უახლოესი 10 წლის განმავლობაში მაინც. როგორც წინა პოსტში აღვნიშნე, მუშაობასაც ვიწყებ და ამაზე უფრო ვრცლად სხვა პოსტში მოგიყვებით.
  • უნივერსტეტში არაფერი შეცვლილა, არც ჩემი და არც მისი მხრიდან.
  • სულ რაღაც 1 დღით, მაგრამ თავდაუზოგავად ვიმუშავე ყაზბეგში, საპარლამენტო არჩევნებზე დამკვირვებლად და ჩემი შრომის პირველი ანაზღაურებაც მივიღე.
  • სხვათა შორის, საახალწლოდ იმ შრომის ანაზღაურებაც მივიღე, რომელიც საერთოდ არ გამიწევია – რატომღაც summer job-ის ხელფასი ჩამერიცხა, თან დეკემბერში, არადა მხოლოდ რეგისტრაცია გავიარე, ერთი დღეც კი არ მიმუშავია.
  • კიდევ – მაჩუქეს ტელესკოპი, ლეპტოპი … ეს ყველაფერი თქვენ უკვე იცით, უფრო მეტი არ იცით ან მე გამომრჩა, მაგრამ არაუშავს. 2013 წელი ჩვენს განკარგულებაშია.

იმედია, ის ყოველი ჩვენგანისათვის ბედნიერი და წარმატებული იქნება. ყოველ შემთხვევაში, მე ამას მთელი გულით გისურვებთ თქვენც და საკუთარ თავსაც !

images

Leave a Reply

