გასაუბრებები

პირველი პოსტი

მეორე პოსტი

გადავწყვიტე სათაური შემეცვალა. “მათთვის, ვინც სამსახურს ეძებს” ჩემი მხრიდან ძალიან ამბიციურად ჟღერს. მე, უბრალოდ, გამოცდილებას გიზიარებთ. აგიმაღლებთ თუ არა მოტივაციას, ეს უკვე თქვენი გადასაწყვეტია.

დაახლოებით 3 კვირა ისე გავიდა, არავინ გამომხმაურებია. თუმცა ერთ დღეს ჩემს ტელეფონზე ზარი შემოვიდა – “ელფის გამომცემლობაში” გასაუბრებაზე დამიბარეს. გასაუბრებებზე, როგორც წესი, არ ვნერვიულობ ხოლმე. ზოგადად, არ ვარ ნერვიული ტიპაჟი. გამოცდებზეც კი, ვიცი-არვიცი, ჰარიჰარალოთი შევდივარ : ))

აღმოჩნდა რომ “ელფის” ოფისი ჩემი სახლიდან სულ რაღაც 100 მეტრში, ჩემსავე ქუჩაზე იყო. ოდნავ უფრო კლასიკურად ჩავიცვი, ვიდრე ჩვეულებრივ მაცვია ხოლმე. გადაპრანჭვით თავი არ მომიკლავს, როგორც ვიცი, არცაა რეკომენდირებული (ნუ, გარკვეული შემთხვევების გარდა :D ). ოფისში ორი ქალი დამხვდა – დირექტორი და ბუღალტერი. გასაუბრებამ კარგად ჩაიარა, მე ჩემი თავი გავაცანი, მათ – კომპანია. ბოლოს იმაზე შევთანხმდით, რომ კონკრეტული თემის შესახებ მინიპროექტი დამეწერა და როდესაც მზად მექნებოდა, მიმეტანა.

მეორე დღეს “ლიტვური საცხობიდანაც” დამირეკეს. წინა შემთხვევისგან განსხვავებით, იქ მიღწევა ცოტათი რთული აღმოჩნდა, მაგრამ მაინც მივაგენი. შევედი თუ არა შენობაში, საცხობის სითბომ სათვალეები დამიორთქლა. (ეს მნიშვნელოვანი დეტალი არ არის, მაგრამ როცა ზეპირად ვყვები, სასაცილო გამოდის ხოლმე :  )). მოკლედ, გასაუბრება იქაც რამდენიმე ეტაპიანი აღმოჩნდა. პირველ დღეს მარკეტინგის მენეჯერს შევხვდი, მეორე დღეს კი კომპანიის ლიტველ დირექტორს.

და აი, დადგა ის მომენტი, როცა მეც ვინერვიულე – ინგლისურთან არც ისე მწყრალად ვარ, თუმცა ამ ენაზე გასაუბრება ჩემთვის მაინც ნაკლებად კომფორტული აღმოჩნდა. ამის მიუხედავად, დირექტორმა ინგლისურიც შემიქო და შემომთავაზა, რომ 1 კვირის განმავლობაში დავკვირვებოდი, შემესწავლა მათი პროდუქტი და შემდეგ პრეზენტაცია ჩამეტარებინა, რომლის მიხედვითაც ახალ თანამშრომელს შეარჩევდა. იმავე დღეს წამიყვანეს “ნიკორაში”, დეგუსტაციის აქციაზე.

მოკლედ ასე, ორი პოტენციური სამსახური გამომიჩნდა, თუმცა ჯერ გადაწყვეტილი არაფერი იყო, რადგან ერთ შემთხვევაში პროექტი, მეორეში კი პრეზენტაცია უნდა მომემზადებინა.

To be Continued

One thought on “გასაუბრებები

Leave a Reply

