ბოლო ეტაპი

პირველი პოსტი

მეორე პოსტი

მესამე პოსტი

“ელფის” პროექტი მესამე-მეოთხე დღეს დავწერე და მივიტანე გამომცემლობაში. ვნერვიულობდი, ჰო არ დამაგვიანდა-მეთქი, მაგრამ აღმოჩნდა, რომ პირველი ვიყავი. დირექტორმა გადახედა, რამდენიმე იდეამ დააინტერესა, წერის კულტურაც შემიქო ( ^_^ ) და მითხრა, 1 კვირა სხვებსაც დაველოდები და მერე გადავწყვეტ ვინ ავიყვანოო…

სახლში დავბრუნდი და გადავწყვიტე “ლიტვური საცხობისთვის” მე თვითონ დამენებებინა თავი, რადგან მისკენ გული მაინცდამაინც არ მიმიწევდა. ერთადერთი ვარიანტი რომ ყოფილიყო, რა თქმა უნდა, ბოლომდე მივყვებოდი, მაგრამ ამ შემთხვევაში ჩემთვის გამომცემლობაში მუშაობა ბევრად საინტერესო იყო. რაღაც მომენტში ვრისკავდი, რადგან არ მქონდა იმის გარანტია, რომ “ელფიდან” დამირეკავდნენ, მაგრამ მაინც ვუშვებდი ამის შესაძლებლობას და არ მინდოდა მერე უხერხულ მდგომარეობაში აღმოვჩენილიყავი.

წარმოიდგინეთ, გასაუბრებიდან 1 კვირაში საცხობს რომ ავეყვანე და რამდენიმე დღეში ელფსაც დადებითი პასუხით დაერეკა. მერე ან მე უნდა დამწყვეტოდა გული, ან ლიტვურისთვის უნდა გამეფუჭებინა საქმე. როცა ჩემი გადაწყვეტილების შესახებ მეგობრებსა და დედას ვუთხარი, თითქმის ყველამ მირჩია, რომ უარი არ მეთქვა და მარტო მას შემდეგ წამოვსულიყავი, რაც ელფიდანაც დადებით პასუხს მივიღებდი, მაგრამ მე ჩემს ინტუიციას მოვუსმინე და, როგორც აღმოჩნდა, სწორადაც მოვიქეცი.

ელფი

“ელფიდან” დამირეკეს და საბოლოო დეტალებზე შესთანხმებლად დამიბარეს. 22 დეკემბერს წიგნის პრეზენტაცია ჰქონდათ “ლიბრაში”. იქ რომ მივედი დირექტორმა ჩემი თავი ყველას PR მენეჯერად გააცნო, სამსახურში კი ახალი წლის შემდეგ, 3 იანვარს გავედი.

ჰოდა, ერთი კვირაა, რაც აქ ვარ. ძალიან მომწონს, უკვე ბევრი საინტერესო რაღაც გავიგე და საქმიანი ჩვევებიც შევიძინე. თანამშრომლებსაც კარგად ვეწყობი და ძალიან დიდი იმედი მაქვს, რომ ყველაფერი ასე კარგად და პოზიტიურად გაგრძელდება. მინდა, რომ კომპანიასაც გავუმართლო ის იმედები და მოლოდინები, რომლის მიხედვითაც სხვა კანდიდატებს შორის შემარჩია.

ამ ყველაფერს, ალბათ, ისედაც მოგიყვებოდით, მაგრამ თუ ჩემი ისტორია ერთ ადამიანს მაინც აუმაღლებს მოტივაციას და იხსნის იმ ფიქრებისგან, რომელზეც ჩემს პირველ პოსტში ვწერდი, ძალიან გამიხარდება.

მადლობა ყურადღებისთვის : )

One thought on “ბოლო ეტაპი

Leave a Reply

