My best friend

“სისულელეა ადამიანებს შენზე რომ უამბობ,
ადამიანებს უნდა მოუყვე მათზე.”

ბესიკ ხარანაული

დღეს გავიგე, რომ ჩემს ბლოგს მინიმუმ ერთი მკითხველი მაინც ყავს – ჩემი მეგობარი, ჩემი საუკეთესო მეგობარი.

nuca chat

ჰოდა, გადავწყვიტე მას მისივე თავის შესახებ ვუამბო.

ჩვენი უკვე 16 წლიანი ნაცნობობის მანძილზე სამნაირი ნუცა მაგონდება.

ისეთი, როგორიც იყო სკოლაში.

ისეთი, როგორიც იყო სკოლის დასრულების შემდეგ

და ისეთი, როგორიც არის ახლა.

პირველი მოგონება შენზე, ალბათ, მესამე-მეოთხე კლასიდან მაქვს. შენთან ვარ სახლში, მგონი, საგანგებოდ დამპატიჟე. ფოტოებს მათვალიერებინებ და მეუბნები, ნახე, ბავშვობაში რა ლამაზი ცხვირი მქონდაო. მერე “დენდიზე” ან “სეგაზე” (ზუსტად არ ვიცი) ალადინს (?) ვთამაშობთ და ბოლოს ის მომენტიც დგება სიამის ტყუპებზე ნანახი ფილმის გავლენით სადარბაზოში ერთმანეთზე მიკრულები რომ ჩავდივართ.

მერე მე სხვებთან ვმეგობრობ, შენ სხვებთან. აღარ მახსოვს “დაქალები” როდის ვხდებით, თუმცა შემდეგ უკვე ყველაფერი ზეპირად ვიცი – ფოტოსესიები შენთან სახლში, შეყვარებულებთან პაემნებზე ერთმანეთის წაყვანები, დაბადების დღეები, საღამოობით ვერა-ვაკის დალაშქვრა, წყნეთში ასვლები, ვიღაც-ვიღაცების მოსახიბლად დაგეგმილი “ოპერაციები”, ბოლო ზარისთვის და ბანკეტისთვის მზადება.

თამთა და ნუცა

სკოლის მერე, თითქოს, მართლა გავიზარდეთ. იესემმაც მაგრად შეგცვალა, ჩემი აზრით, კარგისკენ – უფრო თავდაჯერებული და მხიარული გახდი. მე ხომ ვერც ერთ შენს ჯგუფელს დავარწმუნებ იმაში, რომ კლასში თითქმის ხმას არ იღებდი ?! : )))

ეგ უკვე მეორე ეტაპის ნუცაა – შეყვარებული, გახარებული, იმედგაცრუებული, გულნატკენი. გიყურებდი ამ წლების განმავლობაში და ვფიქრობდი, როგორ შეგეძლო ყოფილიყავი ასეთი ერთგული. ამის გამო, კიდევ უფრო გაფასებდი და მიყვარდი.

ჩვენი ზაფხულები – რამდენი რამე მახსენდება ჯერ ქობულეთის და მერე გონიოს ამბებიდან. ყველაზე სასაცილო მაინც ის ღამე იყო, სოფელში რომ გაშინებდით. და ყურებიდან არასოდეს ამომივა ის ხმა, შუქჩამქვრალ ოთახში რომ მარტო დაგტოვე და რომ მთხოვდი, გამოდიო : )))

1aaaa

ეხლა კიდევ უფრო სხვანაირი ხარ – ბედნიერი !

ძალიან მიხარია ასეთს რომ გხედავ და გიყურებ. მიხარია, რომ ვხედავ როგორი ძლიერი ხარ და როგორ მიდიხარ შენი მიზნისკენ.

იმას ვაცნობიერებ, რომ ერთმანეთისგან ცა და დედამიწასავით განვსხვავდებით – თითქმის არაფერზე გვაქვს ერთნაირი აზრი ან შეხედულება, მაგრამ შენ ის იშვიათი გამონაკლისი ხარ, ვისთანაც ამის მიუხედავადაც კი კომფორტულად ვგრძნობ თავს.

axali

ბევრი რომ აღარ გავაგრძელო, ჩემი ცუცუ ხარ და მიყვარხარ !

8 thoughts on “My best friend

    • ქეთ :* კეთილი იყოს შენი კომენტარი ჩემს ბლოგზე : )) მახსოვს შენი რეაქცია ნუცას ცვლილებაზე :)) :*

  1. nuca says:

    vaime tamtttttt avtirdi lamis :*** rogor miyvarxar shen xo ar ici :****** sheni ertguli mkitxvelisgan :))))))))))))))))))))

    • Natia* says:

      შენ კი არა მეც ავტირდი ლამის :D რა საყვარლები ხართ ^^

      • რა მაგარია, ამ პოსტზე სულ ჩემი ბესთ ფრენდები აკომენტარებენ ^_^
        ქეთი, ნუცა, ნათია
        <3 <3 <3

Leave a Reply

