გოგონა პოტერის ტატუთი

 

რამდენიმე დღის წინ tumblr-ზე ერთ ბლოგს წავაწყდი, სადაც ხალხი მთელი მსოფლიოდან ტვირთავს ფოტოებს. მათ კი ერთი რამ აერთიანებთ – Harry Potter-ის ტატუები : ) ჰოდა, იქვე წავიკითხე ასეთი სიტყვები “Harry Potter Generation” და უცბად მივხვდი where I belong to ))

იმიტომ რომ, ჩვენ მართლა ერთად გავიზარდეთ… ზუსტად 10 წლის ვიყავი, როდესაც პირველი ფილმი “ჰარი პოტერი და ფილოსოფიური ქვა” გამოვიდა, შემდეგ კი სულაკაურის გამომცემლობამ წიგნი ქართულად თარგმნა და დაიწყო ჩემი საახალწლო ტრადიცია – 7 წლის განმავლობაში “თოვლის ბაბუასაგან” თითო-თითო ტომს ვიღებდი საჩუქრად.

არის წიგნები და ფილმები, რომლებიც მიყვარს, მაგრამ ჰარი პოტერი (ისევე, როგორც უფრო ღრმა ბავშვობიდან პეპი გრძელიწინდა და ლინდგრენის სხვა ნაწარმოებები) ჩემთვის გაცილებით მაღლა დგას. ნუ, მე მათ ჩემს მეგობრებს ვეძახი, იმიტომ რომ სხვანაირად წარმოუდგენელია…

ჰოდა, გუშინ, ამ ტატუს რომ ვიკეთებდი ვფიქრობდი როგორ მკითხავენ 19 წლის შემდეგ (როცა All will be well) ჩემი შვილები:

– After all this time?

და მე ამაყად ვუპასუხებ:

-ALWAYS!

Harry Potter Tattoo

9 thoughts on “გოგონა პოტერის ტატუთი

  1. გოგონა პოტერის ტატუთი?
    გოგონა რომელიც ცეცხლოვან თასს ეთამაშებოდა?
    გოგონა რომელმაც ვოლდემორის ბუდე დაანგრია?

  2. ასეთი სერიოზული პოტერმანი თუ იყავი, არ მეგონა. გილოცავ ტატუს :D

    • უჰ, მადლობა <3
      სხვათა შორის, მე თვითონაც გამიკვირდა როცა ბლოგზე ერთი თაგიც ვერ ვიპოვე პოტერზე :( მაგრამ ხო იცი, სიყვარულსა მალვა უნდა და ))))

Leave a Reply

